fredag den 14. september 2012

Free period.

Just another day....

Tilbragte mit frie modul/period ude i Central Park! Solen stod højt og her i NY er det stadig varmt, så jeg havde bare skuldre. 
Jeg satte mig på en bænk, for at skrive nogle postkort til venner og familie der hjemme i DK. 
nød stilheden inde i parken, det er som om alt er lydløst. (kun lidt støj fra byens trafik). Men i hvertfald jeg elsker at sidde i mine egne tanker, og kigge på "naturen" og de forskellig mennesker der render ud og ind af parken.

I den her weekend er det en jødisk ferie, så skal først i skole på onsdag! 
Men til gengæld har jeg stadig en masse lektier, som skal laves inde søndag.
De laver desværre ikke dem selv, så skal bruge det meste af imorgen på dem. 
For på søndag tager vi til Florida (har nævnt det før). Jeg glæder mig rigtig meget, til denne her "familie" tur.

I aftes tog jeg en taxi til 86 West central Park, hvor jeg mødtes med to rigtig søde piger fra min årgang. 
Vi tog forbi et is sted, og derfra hen til en af mine (nye) venners hus/lejlighed. 
Hans lejlighed var vildt stor, med to etager! Det er helt vildt hvordan nogle mennesker lever. Hans lejlighed var nærmest taget udfra en amerikansk film, hvor alting bare står helt perfekt til den mindste detalje! helt ubeskriveligt.
Hans værelse var også bare helt vildt stort, med en kæmpe seng og eget badeværelse osv... (Godt nok har vi også eget badeværelse, men det var udover alle grænser).
Det var ret mærkelig at være til en "hangover" come together halløj. Det er meget anderledes, fra min Dk venner.  
Det var en hyggelig aften, hvor vi snakkede og grinede. 

Imorgen skal jeg desværre tidlig op til volleyball træning, og derefter til ridning.... også lektier.. så det bliver en lang dag imorgen.

Knus. 


   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar