torsdag den 27. september 2012

Bloomingdales

Shopping på en torsdag aften.

Tog en taxa direkte hjem fra fra skole, men var alligevel først 45 min efter pga byens trafik. 
Fik hurtig lavet mine lektier, og updaterede lidt på facebook. 
Ved omkring 19 tiden, gik vi nogle blokke væk fra lejligheden. 
Er stadig ret fascinerede over at man kan gå lidt hen af gaden, også står man i butikkernes mekka. 
Det forbløffede mig meget at der var så mange mennesker ude at shoppe, på den her tid af dagen. 
Vi fik hurtig de ting vi ledte efter, vi fik blandt andet nogle rigtig lækre jakker! 
Efter tog vi hen og spiste på et rigtig amerikansk burger sted (BRG), som sagt var det rigtig amerikanske burger, så tror ikke lige mine jeans ville blive glade, hvis jeg spiste det hver dag (haha) 

Imorgen er det fredag! Glæder mig rigtig meget til Weekenden: Fredag aften laver jeg den danske ret, til min familie. 
Lørdag klokken 17 tager jeg med nogle af mine venner ind til Central Park, hvor vi skal se: Band of Horses, Foo Figthers, The Black Keys og Neil Young:) 
Det er en gratis koncert, så vil vædde med, at parken vil være fyldt med mennesker. 
EFter har vi planlagt at vi skal ind og se "The House Down the street". 
Så glæder mig rigtig meget til lørdag! 

Knus. 


Fik købte lidt udover jakken:)
Min nye Jakke fra Andrew Marc
Er ret glad for den! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar