fredag den 21. september 2012

Brooklyn!


Yes så er det fredag! 

De sidste to dage har været lidt lange, for eksempel i onsdags tog jeg i skole kl 7.15 også kom jeg hjem kl. 19.46. Pga jeg skulle til en volleyball kamp. Da jeg kom hjem havde jeg mest bare lyst til at gå direkte i seng, men jeg havde en engelsk aflevering til næste dag. Så jeg fik skrabet nogle engelske sætninger sammen, og printet dem ud. 
Jeg var dog stadig ikke færdig, for jeg havde også fransk for, heldigvis tog det mig kun nogle få minutter. Jeg var så glad for at jeg havde brugt mine frie perioder, på at lave matematik afleveringen. For jeg ville ikke kunne holde mine små øjne åbne et sekund længere. 
Jeg gik i seng med tankerne på matematik testen vi havde næste morgen kl.7.20, på skolen. 
Når jeg tænker tilbage på den dag, ved jeg ikke hvordan jeg kom igennem den.

Jeg glæder mig til at få noget søvn i nat, for hele den her uge har været lidt fyldt. Efter skole tog jeg til en volleyball kamp, med Junior volleyball team. 
Trafikken var ikke så trafikerede i dag, så kom hjem på 23 min. Så det var ret heldigt! Jeg fik snakket, med to venner fra DK Rasmus og Mie over Skype. Det var så dejligt at snakke med nogle man kendte. 

Vi tog til John's arbejde, for at se bygningen og kontorene. Det var ret fantastik at gå rundt i den her stor bygning på 50'ne sal! Der var den vildeste udsigt, det var som om, at den var klippet ud fra en film. 
Der var faktisk blevet filmet nogle film i den her bygning, blandt andet "spider man 3" ret cool. 
Vi tog the subway, som lå lige ved siden af til Brooklyn. Vi gik over broen, vejret var perfekt til at tage billeder i. 
Vi spiste aftens mad på en pizzeria, det smagte godt. Nå har jeg spist pizza 4 gange herovre, men Dk's pizzaer er langt bedre! 
Til sidst tog vi forbi et lækkert is sted, hvor de serverede hjemmelavede is. Isen smagte sindsygt godt, med smeltede chokolade. 

Imorgen skal jeg med Lynn til noget velgørenhed i kirken, så det glæder jeg mig til at opleve. (op kl. 8.00) 

Så det var det jeg havde at fortælle jer indtil nu, for nu vil jeg få en god nat søvn. 
Ps. min anatomi prøve gik godt, havde kun en fejl:) fordi jeg byttede om på radius og ulna, som er de to knogler der sidder i armen lige før håndledet.

Melanie og Das






Udsigten fra 50'ne sal




Brooklyn bridge. 



Frihedsgudinden i højre hjørne.


Is stedet, fik vanilje chokolade med smeltede chokolade. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar