lørdag den 1. september 2012

Broadway.

Really something! 

Trådte nogle få skridt ud af sengen, også får jeg en stor surprise, for under min bare tær er det noget vådt, klistret og brunt. Jeg er lige vågnet, så det tager lige nogle ekstra sekunder for mig, at realise hvad det er jeg har plantet min fod dybt i. YEAH det er en dejlig lille brun gave fra Coco! GODMORGEN Lærke.....

  • Min værts søster og jeg, tog ned og fik pedicure, 5 minutter herfra. 
  • Fik læst endel om electives/fagene, som jeg skal vælge før tirsdag.
  • Var senere på Broadway, hvor vi så "Once". Det var en helt forrygende fantastisk musical. Normalt kan jeg ikke særlig godt lide musical, men det her stykke åbnede virkelig mine øjne op for musicals. Man blev helt opslugt af den vildt smukke musik, det var lige mig. Musikken var akustisk med violiner, guitarer (forskellige), klaver, banjo og flere kreative instumenter. Det var en cliché kærligheds historie, om to der ønskede hinanden. Men det var på et forkert tidspunkt de havde fundet hinanden, hvor skæbnen splittede dem ad. Folk i hele teater salen rejste sig op og klappede, det var en hel vild fed stemning. Det var virkelig et speciel øjeblik, hvor tiden næsten stod helt stille. 
  • Min værts søster og jeg lavede aftensmad, hun lavede marcaroni og cheese. Jeg bryder mig ikke om ost, så jeg havde lavet en salat. Jeg har fået indtryk at det er specielt, hvis de selv laver mad her i familien.  
  • I aften skal Enya og jeg se en film, de har ingen DVD'er men de har en masse kanaler, hvor man kan vælge film (leje).
Det har igen været en super dag, med en masse nye oplevelser! imorgen skal jeg cykle min første tur i Central Park med familien og ud at shoppe derefter til skolen! 

Knus.

inden det begyndte:)

Enya, laver mad til Coco.
Sundhed om morgnen. 
Stuens udsigt.
Elektrisk guitar, har ikke lige fået mig taget sammen til at spille. men syntes billedet var flot:) 
Coco's morgenmad.




Der er så overdrevet meget at vælge imellem, at det er svært at vælge 37 A4 sider.
hovedfag, Klubber, kreative og projekter.
Det er ligesom når man går ind i en bager, og skal vælge noget, men går igen fordi der er for meget at vælge imellem. Men her kan jeg ikke bare vende snuden om og gå.    
 
His music needed one thing - her
Musical Once Broadway 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar