fredag den 7. september 2012

2nd day

Retry.

Vågnede af en Justin Bieber sang, tror den hedder "Somebody to love", for det sang han hele tiden. 

I skolens entré, snakkede jeg med en pige der hed Zoe, hun er virkelig sød. (mødte hende fra volleyball holdet) nogle dage siden. 
Alle juniors blev samlet i teater salen, hvor vi blev introduceret til det nye skole år! 
Også blev en anden elev og jeg også budt velkommen, hvor alle klappede.
Efter tog jeg til biologi timen, hvor vi skulle lære lidt om organer og kropsbygningen. 
Mit skema forsatte hele dagen, men vil ikke fortælle om alle timerne, fordi det er lidt kedeligt. 
I mine to pauser D-chanel og E-chanel havde jeg fri, så der var en dreng der hed Jona der fulgte mig til kantinen. 
Alle er rigtig hjælpsome og søde mod en, når man er ny her på skolen. 

I kantinen mødte jeg nogle elever fra min årgang, som jeg sad og spiste frokost med. 
De var virkelig søde og åbne overfor mig, og en af pigerne inviterede mig til at lave noget sammen i næste weekend. Men det kan jeg desværre, da vi tager til Disneyland i florida.
Jeg havde 80 dejlige minutter, hvor jeg snakkede med en del forskellige fra min årgang. 
Jeg fik lavet et id-kort og et metro kort, så nu er det overstået. 
Da dagen på skolen sluttede, gik jeg der fra med et kæmpe smil. For jeg havde fået en masse nye venner! 

Dagen var dog ikke slut, for jeg tog med volleyball holdet til en anden skole "Hunter" east side. Hvor jeg varmede op med holdet, det var ret sjovt. 
Gik i midten af kampen, fordi jeg tænkte jeg ville nå hjem og lave nogle lektier. 

Der vidste jeg ikke, at jeg bedrog mig ud på en lidt længere gå tur.
For jeg var først hjemme næsten to timer senere! 
Jeg gik først den forkerte vej, så jeg ente 95 E og jeg skulle til 61 E. 
Så jeg gik skridt for skridt den anden vej, jeg passerede en hel masse blokke. 
Da jeg kom til ca. blok 83 E, gik jeg diagonalt fordi lejligheden ligger ned mod east river. 
Så jeg tænkte det var på tide at gå ned af, jeg syntes at jeg havde godt styr på det, fordi jeg kunne genkende en hel masse. 
Så tænkte "Lærke you got this right". 
Men så støtte jeg på Central Park, og fandt ud af jeg var gået den hel modsatte vej. Så det var bare GREATNESS!! Nu engang gik jeg den anden vej, nu kunne det ikke gå galt. For jeg havde gået alle de veje jeg ikke skulle gå, så nu var der kun en mulighed tilbage.
Efter endnu svedig 40 minutter kom jeg endelig hjem, det var virkelig varmt udenfor!
Er nu glad for at jeg ikke tog en taxa, for nu fik jeg den oplevelse.

Knus. 
I kantinen. Du gik bare op og tog det du havde lyst til, uden at betale. 


Der var ret meget sund mad, så som frugt og salat bar. 
Kate (volleyball) Noah (engelsk og fransk klasse med). 
På vej til Hunter skole.
Julia. 
Lena og jeg. 
på min tur rundt i byen, på egen hånd.
Museum, som jeg gik forbi to gange.
Mit ID kort til skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar