tirsdag den 3. november 2015

College


Hej! 
Lang tid siden jeg sidst har opdateret:) 

Lige nu studere photography som freshman at School Of Visual arts her i New York City. 
Det er virkelig spændene! jeg elsker det, klasserne føles slet ikke som skole arbejde. Fordi jeg lærer om ting jeg interessere mig for.
Jeg bor på 22 sal, med den flotteste udsigt til The Empire building og the Crystler building. Her i Midtown er virkelig anderledes end upper east side, der bor mange flere artist her.  
Jeg har også fået en masse søde venner, som alle har artistiske drømme! Alle her har virkelig talent i de forskellige majors. Jeg er altid overrasket når jeg ser mine venners arbejde. 

Jeg arbejde fortiden på min hjemmeside, ellers nyder jeg bare dagligdagen, om det så er at gå ned til supermarked og købe ind, til tage en udflugt til stranden i Queens. 
Jeg kan ikke tro at jeg rent faktisk lever min drøm fuldt ud, hver dag er fyldt med positiv energi. 

Håber I vil følge med i mit college liv herovre :) 

Knus   


Udstilling at David Zwiner gallery.

Hudson river Solnedgang.

The usual thursdays Big Gay Ice Cream.

Darkroom magic.

Tog med Jed op paa et rooftop for at tage nogle billeder.

Foerste gang i studio. Savage. 

Jackson og jeg paa en soendag.

Var fotograf til en vegan middag downtown.

Gallery days.

Jackson, I Queens.

Tager til stranden naar byen bliver for meget. 



35mm. i studio. 

Halloween. 

Ed Sheeran at Global Citizien Festival. 

After party at Moma. 

photoshoot on rooftop. 

Brooklyn med Diego. 

Photoshoot med Andrea.

Exploring the city med Khaligh. 

Tog billeder til en Thundercat/Kahlani koncert.

Turkey. 

 A moment in Queens. 

Hailey, i Queens 67 Beach. 

Klassen. 

Best dessert place. Will & Danielle. 

Da min Kusine Mette kom boede hos mig.

peeps. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar