tirsdag den 12. august 2014

A Miditation Bobble


The O'Neils lake house:)

Minnesota var skønt! Min danske og amerikanske familie mødes for første gang. I starten var det lidt underligt at være sammen, med dem på samme tid og så samme sted, men i løbet af dagene blev jeg vil vant til det. Vi havde det rigtig hyggeligt, vi tog blandt andet til en amerikansk fodbold kamp og spist utallige måltider sammen rundt omkring i Minneapolis.
Fornemmelsen af tid og sted blev alt sammen opslugt af afslapning, det er som om the lake house er omgivet af en meditation bobbel. Jeg havde omsider tid til at læse i min sommerferie bog ”the kite runner”, også fik jeg svømmet og stået på padle board + wave board.
Det var godt at komme lidt ud af by larmen for en stund, men det er sjovt hvordan stilhed også kan larme, (haha) der skal være en balance af begge ting I guess. Nu er jeg på vej tilbage til New York City omsider igen, og derefter tilbage til Danmark, hvor jeg startede min sommerferie. Heldigvis starter jeg først mit senior year til septemberJ Så jeg har stadig lidt tid til at få slappet af før det  stressende senior år med ansøgninger og portefolio arbejde begynder.

Knus. 
















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar