lørdag den 19. juli 2014

New York City's Summer Vibes


Sommerferievibes i New York

Her, i den seneste uge har jeg fåret lov til at være pro-turist i New Yorks gader. Min veninde og jeg så de fleste turistattraktioner: Moma, dowtown, China town, Little Italy, Central Park i regnvejr. Soling ved Hudson River, Broadway Show (Aladdin), Ferry ride på east river, gået over Brooklyn bridge og gået rundt i Brooklyn. Vi nød virkelig at gå og snacke afsted (i at snacke, mener jeg at spise hele tiden). Vi fik virkelig udnyttet NYC til det yderste. Den her uge har være fantastisk, og jeg er så glad for at have brugt den sammen med min skønne veninde Maja, som jeg glæder mig til at gense engang i august. (Tusind tak for den skønnest uge!).

Håber at i nyder jeres sommer!
Knus.

 Midtown 

Frozen yogurt.

Is er det bedste:) 

 En smuk sommer aften i Little Italy.

Første dag! Morgenmad :) hun kunne ikke lade være med at smile. 

Maden var heller ikke dårlig. 

 Badning på en legeplads.:)

 Hudson River.

 Den skønneste udsigt.



 Downtown, nogle flyvere fløj rundt og skrev numre.

 One out of many. 

Så skøn. 

 Brooklyn Bridge. 


 Moma og Polke.

 Indkøbning af bøger. 

 Du er skør:)


 Morgen kys.

 Regnvejr i Central Park.

 Somewhere i Brooklyn.

 Turist:)

 Manhattan Skyline.

 Little Italy.

 Rockefeller.













 Poem ved Hudson.


Last meal together. :'(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar