fredag den 30. maj 2014

1st day!


Første sommerferie dag

I dag jeg var ude at løbe I det skønne sommer vejr, nede ved East river. Derefter hang jeg ud med Jessie, vi cyklede fra 104th street til Brooklyn bridge, for at få creamy ice cream, det bedste sted at spise is.  Det var en ny oplevelse, for jeg har aldrig cyklet over Brooklyn bridge. Vi cyklede ca. 14 km begge veje, langs The Hudson River. Det var så dejligt at cykle igen, har ikke cyklede i 2 ½ måned, siden forårs ferie i DK. Da vi krydsede fra West side til East side, kunne man også fornemme den dejlige sommer stemning.
Jessie glæder sig til at komme til Danmark for at tage på Roskilde med mig, tror nok at hun får et kultur chok, når hun ser hvordan folk er på festivalen! Især druk (haha), det skal nok blive festligt. Gik fra Jessie lejlighed til Imax på 68 St and Broadway, Lynn, Sage, Eliza og jeg skulle nemlig se den nye Disney film ”The Maleficent ,”  den var rigtig god, you can always count on Disney!
Så startede rigtig godt ud med min sommerferie! Det skal nok blive en fantastisk sommer med to festivals, Art program i Chicaog, Danmark, NYC, MinnesotaJ

Knus  

 Ved Brooklyn Bridge 



 Hvis du nogensinde kommer til NYC tag til Brooklyn creamy ice cream place, det ligger lige ved siden af Brooklyn Bridge.

Gik lige forbi Min gamle skole Columbia Prepparatory School -upper west side.

Første gang biking over the bridge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar