søndag den 27. april 2014

Sommer!


Sommer er kommet til Grier!

Så er det endelig blevet sommer her på Grier! Dagene begynder at gå så hurtigt, lige om lidt er det sommerferie, også flyver jeg tilbage til lille Danmark igen J. Jeg glæder mig så meget til denne her sommer! Det bliver så dejligt med uendelige dage, med solskin, afslapning og frihed til at gøre hvad har lyst til. Jeg flyver allerede hjem d. 4 juni. Danmark  har bare at være fyldt med solskin, når jeg kommer hjem!

I morges var jeg til fitness klasse også derefter stod det på lektier hele eftermiddagen. Det var dejlig solskinsvejr dog lidt vind, men det gjorde ikke noget. Læste The Portrait of Dorian Gray færdig, og fik lavet opgaverne til (engelsk). Ambar, Mackenzie og jeg tog også hen i the Art building, hvor jeg malede lidt med vandfarver også tegne jeg med nogle nye sorte tusser jeg købt i Michaels i går. Om aftenen tog Ambar og jeg til biografen, for at se ”Divegent,” som lige er kommet ud i biografen, den mindede lidt om Hungergames. Den handlede om verden efter en kæmpe krig, hvor samfundet er styret anderledes. Da jeg kom hjem lavede jeg flere lektier, for jeg ved at jeg skal ud og købe ind i Wegmens i morgen også hen til Mrs. Caves hus, med Jennifer, Ambar og Mackenzie, for at se Games of Thrones (det gør vi nemlig hver søndag).

I går var vi i Altona center, Mackenzie, Ambar og jeg spiste på Panerea også købte vi art supplies og kiggede lidt i de andre butikker der var omkring. Steder herude ligner virkelig meget hinanden, der er de samme butikker overalt.

For nogle dage siden svømmede jeg for første gang, i den opvarmede pool. Det var virkelig dejlig at svømme, har ikke svømmet siden december, hvor jeg var i svømmehallen i Lyngby.
Med det gode vejr her, føles alting så meget lettere og overkommeligt.

Håber at i har det godt
KnusJ

Picnic i parken 


Påske gave 


På skolen har vi ælllinger i science klasssen, de er så nuttet.  

A part of NYC. 


Første svømme tur i poolen.


Ambar og jeg tog i biografen.


Mohawk som jeg rider mandag og onsdag. 


Mackenzie blev fejret på sin 19 års fødselsdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar