torsdag den 6. juni 2013

Summer lunch Union Square

16 dage tilbage, lad dem blive de bedste!

I dag fik jeg endelig sendt min store pakke til Danmark, nu hvor der kun er 16 dage tilbage!!
Det tog sin tid på post huset, da der var frygtelig mange mennesker. 
Efter tog jeg ned downtown til Union square og mødes med min italienske veninde Valentina, som flytter tilbage til Rom her i juli. Jeg købte nogle ting til min lille søster (A) også tog vi ud og spiste lunch på et burger sted. Det er helt utrolig hvor meget man egentlig motionere her i NYC, for man går overalt og tager hurtig subwayen. Jeg kender Valentina fra teater gruppen Anonymous, sidste gang vi var sammen var tog vi til Brooklyn til Folk festival. Det var rigtig dejligt at se hende igen, og vi endte dagen med en italiensk is. Isen var så flot den var formet som en rose, og den smagte også super lækker.

Jeg har endelig sommerferie!! Jeg havde nemlig min sidste final her i går, som var matematik. Jeg havde frygtede den rigtig meget, da jeg synes matematik ikke er det letteste, men faktisk var den ikke så svær som jeg havde troede.. Well vi får se imorgen hvad karakteren byder på, for jeg skal tilbage på skolen en aller sidste gang og få min exams bevis.

Jeg skal også have planlagt min fyldte sommerferie, heldigvis har jeg en dejlig lang sommerferie, ja faktisk helt indtil aygust! Det er også en velfortjent ferie, for jeg har virkelig worked a lot this year..
Håber lidt på at gymnasium bliver lidt lettere end privat highschool her i NY, hvis ikke så har jeg i det mindste lært engelsk, som jeg kan tage nytte af i gym.

 Skønne Val

Burgers! 




Gelato 




Street music! love

Sender den her hjem, forhåbentlig ankommer den i DK. 

Se de har cykler!!! Det her billed ligner et billed fra Københavns gader -Go green

 Et billed fra en af mine mange løbe ture ned ved East River.

 Sweet Coco, kommer itl at savne hende så meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar