lørdag den 1. juni 2013

Study, study, study and study....

Sophie's

Hii

Så er alt skole arbejde snart overstået for Junior year, her på onsdag skal jeg op i min sidste eksame hvilket er matematik. Jeg gætter på at det bliver den værste test jeg kommer til at have i år!
Så jeg glæder mig til at gå ud af skolen på onsdag kl præcis 11 med følelsen af sommerferie, som kommer itl at være ekstra lang i år! Jeg er efterhånden gået mentalt på sommerferie, så det gør det lidt svære at læse op til eksamerne tjaaa... jeg har stadig fransk, historie og matematik øv...

Igår aftes tog jeg en pause fra stakken af papirene, jeg tog til Sophie's graduation party. Det var en super fancy fest (nok en af di fanciest fester jeg har været til), for hun bor en en kæmpe flot lejlighed imellem 5th and madison. Det var en af de fancy feste som du ser på film = above average.
Jeg fik endelig brugt en af mine sommer kjoler! Der var mange der var dresset helt op i fine kjoler og jakke sæt. Der var tjener gående rundt med små delikatesser (sushi, cup cakes, chokolade, kylinge sticks osv...) en masse mad også var der drinks.
De havde også hyrde en fotograf og en underholder, og det var åbentbart ikke nok med dørmænd nede ved entréen til bygning, for de havde også en mand stående når man kom ind i lejlighed, for elevatoren kørte direkte op i deres lejlighed. Jeg er stadig helt amazed over nogle mennesker lever sådan her, i de her store lejligheder med de flotteste udsigter. (jeg synes stadig min udsigt ud til East river er fantastisk! Kommer til at savne at vågne og ligge mig til at sove til den).

Ved omkring 22 tiden åbnede de rummet ind til et andet rum, hvor der var DJ og danse gulv lagt ud. Og så var det et bordtennis bord og to store sofaer, med et bord fyldt med slik.
Jeg dansede en del, sammen med mine venner fra Columbia prep som var rigtig sjovt.
Da festen nåde ende punktet, blev jeg inviterede med hen til en af mine senior venner. Jeg tror ca. at der 14 Cgps folk der tog hen til hans lejlighed, sommer ligger på East end. Han har en lejlighed fyldt med den flotteste kunst, fordi hans forældre er kunst samlere.
Jeg lærte at kende nogle af de seniors, jeg ikke havde haft klasser med, hvilket var meget hyggeligt.

Idag har jeg brugt på at studere til Mat og Fransk, hvilket ikke har været den fedeste dag.
Men jeg hyggede mig med en gåtur med Coco nede ved East River, også senere tog jeg i Central Park med mine bedste veninde Jessie. Vi gik en dejlig aften tur rundt i den smukke park, det føltes helt hjemmelig. For jeg plejede at gå rigtig mange lange gåture med mine venner og min hund Müsli. Sådan nogle ting sætte jeg rigtig meget pris på, det min ynglings aktivitet at lave med venner gå lange aftenen ture, fordi det er sidst på dagen, så der er et eller andet magisk over det.

Jeg glæder mig allerede til næste sommer, hvor Jessie kommer og besøger mig i Danmark! Det er det gode ved livet, at der altid noget at glæde sig til.

Nu er der kun 21 dage tilbage...

Knus.


Sophie Nir






Kim og Emily 


Evan og Jackie


Ian


Kim Sofie og to andre gæster


Emily, Kim og mig


Danse gulvet


Der var sat to fladskærmer op i rummet, som viste billeder som blev taget i løbet af aftenen. 


Aften i Central Park



Det var en rigtig smuk aften ved the great lawn i CP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar