tirsdag den 28. maj 2013

Tianhe

Cornell University

Her i sidste weekend havde vi (familien) en lille 5 timers road tur til Cornell university.
Tianhe Graduerede fra universitetet, hvilket var ret flot!
Han har også været så heldig at få et job i Californien, som vil være en rigtig god start på livet uden skole. Hvis i ikke ved det, så er Tianhe den gamle udvekslingsstudent som de havde for 7 år siden i Chicago, han er en af de venligste og ærligste mennesker jeg kender så jeg er glad for at han er en del af familien.
Som sagt er det et af de IVY league college, så der var en masse kloge hoveder samlet og få deres afgangsbevis. Vi kørte derhen om lørdagen, hvor vi så graduationen fra hans department (computer science), 80 procent var etniske studerende enten fra Indien eller Kina, hvilket gjorde det rigtig sjovt da professoren skulle råber de forskellige studerende op for beviset. Derefter tog vi i biografen og så "The Hangover," hvilket var meget underholdene.
Vejret var desværre lidt køligt, faktisk helt efterår agtigt.
Næste dag var der graduation for hele skolen, så dvs der var tusinder af elever fra alle departments. Så du kan lige calculate hvor mange forældre, søskende, bedste forældre og venner der var med hver af de studerende.
Det tog flere timer (2) for at få alle de studerende til at gå ind på stadiumet og sætte sig i rækker. The president of the school holdte en tale på ca. 20 min også var der national sangen og kor.
Det var meget fedt at opleve en af de store graduationer.
Derefter tog sagde vi farvel og ønskede ham tillykke osv. Det er ikke sidste gang jeg ser ham før jeg rejser, ser ham også til Enya's graduation som er d. 14 juni.


Nu vare det ikke langt tid før jeg er hjemme igen, der er præcis 25 dage tilbage:)
Jeg nyder det stadig og har det sådan lidt mærkelig ved tanken om at skulle tilbage.
Knus.


Tianhe og the Cornell bjørn. 


Class of 2013



Os alle sammen + Luka og Marie


Lynn, Tianhe og John 



Sage, Enya, Luka Tianhe og mig.



Congratulation Tianhe! 



Vi var også ude at spise på en vegie restaurant. 


De studerende på vej indtil stadiumet, dem i det røde er de studerende med PH bevis.



Tianhe er ham som vinker:)



A lot of people




 
Så har man haft den oplevelse:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar