torsdag den 31. januar 2013

Running in Central Park!

What a great day?

Solen skinnede så smukt efter skole, så jeg besluttede mig for at hoppe i mine løbesko. 
Himlen var baby-blå med perfekte landscape skyer over skyskraberne, som var det taget ud fra en romantisk film. 
New York er virkelig et sted hvor drømme "comes true", alle muligheder er åbne og alting er placeret på en ø Manhattan. "NYC is the place where dreams comes true" -quote Pretty Little Woman. 


This is it! 

Lige nu sidder jeg i min seng, hvor jeg kan hører billarmen i det fjerne, som drøner frem og tilbage over The Queens bridge. 
Nu er jeg nærmest blevet vant til lyden af motorer, så det bliver lidt mærkeligt at komme tilbage til lyden af fuglesangen udenfor mit vindu igen. 
Faktisk har jeg en alarm, hvor jeg bliver vækket at fulge-kvider, det er den dejligste alarm jeg nogensinde har haft. 
Før havde jeg en klassisk Iphone alarm, som giver et sæt i mig hver eneste gang jeg hører den. (haha) 
Fugle kvidderen får mig til mindes den smukke natur i Danmark med de 4 årstider, og det er nok derfor jeg holder så meget af Central Park, selvom alt i parken er mennesket placeret undtagen de kæmpe klippe blokke.
Det bliver skønt til sommer, drømmer om at gå ud at tegne i parken med musik i ørene eller læse en god bog på en bænk, med lyden af de forbigående. 

Hele dagen har jeg været i skole fra 7.30-18.00 pga jeg skulle først til kick boxing kl. 19.00, så jeg blev efter skole og løb en tur i parken også derefter lavede jeg bare lektier. Så min dag har kun bestået af skole og træning/working out. How fun is that?! Faktisk nyder jeg at bruge min fritid på at dyrke motion, da man bliver noget så frisk og sover noget så godt

Det var et lille indblik i min normale torsdag.

Knus 
Btw. Tager et smut til Hawaii her på lørdag, håber i nyder kulden i DK:D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar