mandag den 31. december 2012

Hopes and Cheers for the New Year!

Ready for 2013?
Så er det blivet den sidste dag på året! 
Jeg startede dagen med en løbe tur ned ved East River, som var et gammelt nytårsforsæt (at komme i form). 
I løbet af dagen puslede jeg med nogle af mine julegaver, blandt andet min scrapbook også tog jeg en tur til Lenny's hvor jeg fik froskost. 

Jeg har kigget på nogle af mine gamle nytårsforsæt, og jeg må indrømme at det ikke lige alle jeg har fået opnået. Men hvem får også opnået dem alle? Jeg har dog fået opnået  et at jeg er kommet i bedre form på trods jeg er i USA.  

New Years 2013 resolutions:
#1. Drikke mere vand, jeg drikker alt for lidt.  
#2. Forsætte det åbne sind. 
#3. Leve i nuet.
#4. Gå på flere museums, nu hvor jeg jo er i NYC. 
#5. Forsætte med at være åben for forandringer.
#6. Læse flere bøger.
#7. Bruge mindre tid på Facebook og bag skærmen. 
#8. Forsætte med at motionere hver dag.
#9. Købe en krukke, hvor jeg kan putte små sedler i, hvor der står "things that made my day". 
#10 Jeg har det godt!

Nu hvor jeg tænker over mit liv, kunne jeg ikke ha' det bedre. 
så jeg fortryder intet her i år 2012, lad 2013 blive lige så godt!! 

I aften skal jeg ud at spise med to veninder også bare mærke nytårs atmosfæren (It's New York anything can happen). 

Love. 
Ps. Takker for at du har været med til at gøre 2012 til et fantastisk år! Og jeg ønsker dig den bedste start på det nye år! 
Vi ses til sommeren 2013    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar