søndag den 19. august 2012

Fødselsdag/going away party


d. 11 August 

Jeg var til en lækker brunch på Woody's i Lyngby, med hele min klasse fra Hummeltofteskolen. Det var rigtig lækkert vejr, med solen på ens skuldre. 
Det var rigtig fedt at gense vennerne igen, som man plejede at se hver evigeste ene dag. 

Da klokken nærmede sig 15.00, købte jeg nogle blomster til min fødselsdag/farvel fest. Da jeg kom hjem lavede Marcus og jeg lagkage til dessert, det var rigtig hyggeligt at stå i køkkenet og lave lagkager. 
Da klokken blev 19.00, ankom de første gæster. 
Mine venner havde dresset sig rigtig fint op, med kjoler og skjorter.
Folk var også i rigtig godt humør, mens vi ventede på de sidste gæster. Så det hele startede rigtig godt ud - endte også godt. 

Her er der nogle billeder fra dagen:)

Den bedste klasse! 
Smil! det er sommer
Maja og Cecilie.
Mikkel.
Anders, -vil ha' Roskilde tilbage!
Jonathan. 
Sweet.
Marcus der ruller marcipanen ud til lagkagen.


Jordbærlagkagen! (har selv lavet den:)
Hindbærlagkagen! (er ret stolt).
Ida og Alexander. the couple 
Maja, Marcus, Kolding og Catrine.
Middagen.
Haven og borddækningen.
De søde piger Christine og Emilie. 

Marcus og Mie
L og M, savner dig.
Mens der blev pakket gaver op.
De to :).
Pigerne fra folkeskolen.
Thomas, mig, Jakob og Victor. 
Victor og Astrid skønt!
Et rigtig godt billed af Cecilie og Jonathan (haha). 
Alle de søde piger jeg kommer til at savne.
L og M. 
En af mine ældste veninder Kolding.
ALexander, Ida, mig og Marcus.
Tak for alle de fine gaver!
Tak for aftenen!
Vi ses næste år!
KNUS :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar