tirsdag den 21. august 2012

8 dage tilbage


Kan ikke rigtig forstå det? det er lidt ligesom en udløbningsdato, på en gammel uåbnet mælk. Der er kun små 8 dage tilbage i lille hyggelige Danmark. 
Før jeg letter i Kastruplufthavn med alle de andre spændte udvekslingsstudenter!  
   
Min følelser og tanker er ret blandede omkring mit kommende år.
For på den ene side glæder jeg mig så ekstremt meget til at sætte mine første skridt ud af lufthavnen i NY! Men alligvel er det også et kæmpe skridt for mig at tage, på egene ben. 
For nu har jeg sagt farvel til de fleste, så lige nu er jeg i et tomrum, hvor jeg bare venter på at min Iphone viser "THE BIG DAY!" 
Min familie og tætte venner har nok kunne mærke at jeg har været lidt stille og fjern på det sidste, men det er fordi jeg tænker på mange spørgsmål. Og jeg prøver at nyde hvert eneste sekund jeg har med dem. (Jeg ved godt at det ikke er sidste gang jeg ser dem, men det er en stor mundfuld). 


Jeg ved at jeg er på vej hen mod noget storslående, som vil være mit livsoplevelse, og at det kommer til at kræve nogle ofringer. Men man kan vil ikke være overalt el. få alt hvad man peger på. 
Så heldigvis kan jeg kun se fremad og vente til d. 29 august!

Knus. 

En ny begyndelse! (flot natur nede ved Furesøen).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar