lørdag den 19. april 2014

Påske!


Hej, så er det påske!

Er I NYC i denne weekend, for at holde påske. Enya og jeg tog bussen fra Altona til NYC, det var en meget hyggelig køretur, så en film og fik taget mig en lur, meget lettere end at flyve.
I går  var jeg i kirken, for at hjælpe med at putte slik i påske æggene, til de mindre børn. Enya og jeg tog til Union Square, hvor vi shoppede lidt og fik spist en is. Det er virkelig dejligt at være i byen igen, i stedet for at være ude i ingenting i Burmingham.
I dag tog jeg min Prom dress til skrædderen, for at få den syet ind og lagt op. Prom på Grier er d. 17 maj, det skal nok blive festligt med pigerne. Efter mødtes jeg med nogle veninder fra Grier, de er her for i dag. Vi shoppede på 5th Avenue, der er intet som shopping. Efter tog jeg en taxa op til Exhale 77th Madison, for at mødes med Nathalie. Vi skulle til en motions klasse, men vi kom for sent, så vi ventede til den næste. Imens tog vi en dejlig gå tur i Central Park, det var så skønt, med solen og folk som nød deres aktiviteter i parken. Da jeg kom tilbage til lejligheden, tog jeg en  4 miles (6,4km )løbe tur langs East River. Det var en rigtig frisk tur, da solen gik ned, blev himlen helt lyserød, virkelig et smukt syn. I morgen skal vi i kirke, det skal nok blive en flot ceremoni.
Knus Lærke  


himlen efter løbeturen.


Med Nathalie i Central Park.


Fitt.


East River, et af mine ynglings steder.




 Morgen (city life).



18 grader. Parken.



Nathalie.



77th Lexington.


Park livet, en plads i solen.



Downtown 



 Shopping på 5th avenue.


Grier pigerne.


 Downtown omkring Union Spuare.




Påske æg bliver gjordt klar.



City life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar