tirsdag den 28. januar 2014

My everyday life at Grier


Hverdagen på Grier

Hvor blev tiden af? Det er sket rigtig meget her det sidste stykke tid, Jeg har haft travlt med skole og diverse sports. Lige nu sidder jeg på mit værelse sammen med Mackenzie (roomie). Vi lytter til en gammel record by Jimmy Hendrix, som spiller på hendes plade spiller.
Atmosfæren her på vores værelse er så god, vi har det rigtig godt sammen, og er altid pretty chilled.

I denne her weekenden slappede jeg af med pigerne i huset, også var jeg på en 1-dags skitur.
Skituren, som var til seven springs resort, som ligger længere inde i Pennsylvania (2 timer).
Jeg stod på ski, vejret var ikke det bedste da det sneede og der var en rigtig hård vind. Men det var dog stadig sjovt at stå, jeg faldt slet ikke selvom der var lidt iset på bakkerne.
Resten af weekenden læste jeg op til de mange quizes og teste der ventede mig om mandagen, og tirsdag. (forfærdeligt). Søndag var jeg på indkøb, i et rigtig lækkert supermarked, sammen med pigerne. Så nu er jeg klar til den kommende uge, med hensyn til sundt mad. (I aften laver jeg laks med grønsager).

Nu er jeg gået ind i min 3 uge på Grier og det er stadig fantastisk! Jeg har fået nogle rigtig gode veninder i mit hus, og i de forskellige fag. Jeg har fået min første quiz og test tilbage fra Art history og fik 90% og i testen fik jeg 95%. Så det ser rigtig godt ud med min art history karakter pt. Vi får karakter i næste uge. 
Hverdagen her er fyldt op hvert eneste minut af dagen, der er altid noget at tage sig til. Og der er altid nogen at være sammen med, også selvom man bare er i sit hus/værelse kan man være social (det elsker jeg ved boarding school, man er aldrig alene).

Her er nogle billeder fra den weekendenJ

Knus –Lærke


På mad indkøb


Mad indkøb kaos i køkkenet.


Painting class 


Art history studying for the test 


Guitar time (hver mandag) 


Chemestry lærer lavede blomster dekorationer, synes bare at de var flotter.


Seven springs Skitur.





Stephanie og jeg, vi har art klasser sammen. 


Sophia, Sydney, Milow og Stephanie, som jeg stod på ski sammen med. 


Er begyndt at bruge mit kamera, som jeg fik af Tianhé i julegave. Det printer billederne ud med det samme. 


Olivia og Caitlin, på mad indkøbstur. 


Chemistry quiz på fredag. 


Aftensmad


Mackenzie og jeg <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar