fredag den 3. maj 2013

Summer is here!


Carst party!

Har haft de travleste 2 uger her i mit år, pga jeg havde Anonymous play som vi opførte for sidste gang i torsdags... Det var lidt trist at det hele var ovre, for jeg havde lært 28 dejlig mennesker at kende på de seneste 6 intense uger, hvor vi arbejdede hårdt hverdag efter skole. I dag havde vi foto shoot med teater stykket og så celebratede vi med et Carst party hos Ariella's hus. Jeg havde en skøn aften med alle mine venner og fik suprisely en prom date som er den 18 maj! Det glæder jeg mig rigtig meget til at have en fine kjole på. 
Min prom date er min ven Herbie, som var min første ven her i the states. 
Ellers dansede vi og sang natten væk, der var en super festlig stemning, kunne ikke have haft en dejligere aften! 

Imorgen tager jeg til Massachuettst for at se min værts brors orkester performe, og så skal jeg også se hans college (Amherst). 

Jeg er så glad for at jeg joinede the theater group, for jeg havde den bedst oplevelse! og jeg har lært så meget jeg ikke ville havde undværet. Så men jeg glæder mig også til at få lidt mere fritid til at gå i New York's gader igen efter skoletid. 

Så her er nogle billeder fra mine sidste to uger! Og sommeren er godt i gang. 


Central Park (90th)


Smukke forår!



Julia, Emma, Michelle og Emma! (girlies)


Emma og mig!


Herbie, Kelsey og Ian:)




Alex, Michelle, Liana


Alejandro og Louisa


The host (Ariella) og Ava

Alex og Alejandro.


Ariella, Chris, Alejandro, Julia, Daniel og mig:)


Max og Alejandro.


Jason!


Ladies and gentlemens


WIll!


 Emma, Ariella og Alex


Vores diste aften as Anonymous! 






 ALex i Parken (picnique)


The crew! 
















  
Min invitation til Columbia Prep's Prom 
med min date Herbie! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar