torsdag den 19. juli 2012

Start spreding the news...

Det er for sindsygt, igår fik jeg en opringning om morgenen af en fra YFU. 
Hun fortalte mig, at jeg havde fået en familie i USA.


Jeg var lige vågnet, da jeg tog mobilen, så jeg var ikke helt vågen. 
Men da hun sagde at jeg skulle bo i NEW YORK CITY, tænkte jeg what the fuck? Er der nogen som tager "shit" på mig. Jeg lod hende tale ud, mens jeg langsomt vågnede.


Hun forsat med at lejligheden lå på selve MANHATTEN på UPPER EAST SIDE, mens jeg bare tænkte det er bare for godt til at være sandt. 
Endnu bedre så er familien en hjemmegående mor (Lynn) og en far der er avokat (John) O'Neill, og de har så tre børn: to drenge på 22, 19 og en pige på 13, så det kan bare ikke blive mere perfekt. Hun fortalte også at de havde fået mig ind på en privat skole (Columbia Grammar and Preparatory schoool) og der går 1220 elever http://www.cgps.org/ Familien deler også min interesse for heste, så de vil på et tidspunkt af året tage ud af byen og ride, sammen med mig.

Så indtil videre ser udsigten til de kommende 10 måneder fantastisk ud. 
Jeg glæder mig, så ubeskriveligt meget til, at få et liv (familie, venner og skole) og mange anderledes oplevelser derover.


Jeg kan stadig ikke helt fatte at jeg skal rejse d. 29 august, og jeg har været så heldig. 


Knus Lærke


ps. her skal jeg bo på 22 etage: 
http://streeteasy.com/nyc/building/one-sutton-place-north


Mit værelse

Indgangen

Udsigt







1 kommentar: